Leveringsinformation

Leveringsinformation

Vi har her samlet al information omkring levering af cocktailpakker og medlemsforsendelser, så du nemt kan se, hvornår du kan forvente at modtage din bestilling.

 

1 - 3 dages leveringstid

Vi sender pakker ud alle hverdage, med både GLS og PostNord. Som udgangspunkt sender vi alle bestillinger modtaget inden kl 12.00, ud samme dag, mens bestillinger derefter sendes den efterfølgende dag. Dog får vi ofte pakker med helt op til kl. 14, hvor vores afhentningen af pakker sker.

Der kan forekomme travle perioder, hvor en pakke kan være forsinket en enkelt eller to dage, men det er sjældent! Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 3020 8200 eller mail hej@spiritium.dk, hvis du har spørgsmål til leveringen af din bestilling, eller vil høre, om en bestilling kan nå frem til et givent tidspunkt.

 

Forsendelser med GLS

Vi sender pakker afsted med GLS mandag til fredag, og GLS har dag til dag levering i hele Danmark, medmindre der opstår uforudsete problemer.

Som noget forholdvist nyt, er GLS begyndt at levere pakker bestilt til pakkeshops både lørdag og søndag, så hvis du f.eks. bestiller fredag inden kl. 12 til levering i en GLS pakkeshop, så kan du hente den i pakkenshoppen allerede om lørdagen. Så kan du stadig nå at forkæle lørdagsgæsterne med skønne cocktails!

GLS er vores hurtigste leveringsmulighed.

 

Forsendelser med PostNord

Vi sender også PostNord forsendelser dagligt, som også har dag til dag levering i hele Danmark, medmindre der opstår uforudsete problemer.

PostNord leverer også pakker til pakkeshops både lørdag og søndag, så hvis du f.eks. bestiller fredag inden kl. 12 til levering i en PostNord pakkeshop, så kan du hente den i pakkenshoppen allerede om lørdagen.

Vi har ikke PostNord afhentning, og de fleste PostNord pakker hentes dermed først dagen efter bestillingen er modtaget, i den pakkeshop vi indleverer pakker i.

 

Medlemsforsendelser

Forsendelse til nye medlemmer

Ved tilmelding af Spiritiums Cocktailklub, vil din første cocktailpakke være månedens cocktail, som sendes med det samme og er fremme indenfor 1 - 3 dage.

Derefter fornyes dit medlemskab hver den 1. og sendes straks efter.

     

    Forsendelse til eksisterende medlemmer

    Månedens cocktail sendes straks efter den 1. i måneden, hvor medlemskabet fornyes. Er den 1. i måneden en weekend eller helligdag, så sendes pakkerne ud først kommende hverdag.

     

    Forsendelse af gaveabonnementer

    Første pakke i et gaveabonnement sendes som udgangspunkt den 1. i den efterfølgende måned, men det er altid muligt at ønske et andet leveringstidspunkt, ved at kontakte os på hej@spiritium.dk eller 3020 8200.

    Det vil sige, at bestiller du f.eks. d. 27. juli, sender vi den første pakke kort efter den 1. august, medmindre vi hører andet. Bestiller du den 3. juli, vil det fortsat være kort efter den 1. august, at vi sender. Efterfølgende vil pakken sendes hver den 1. i måneden.

    Vi sender den første pakke måneden efter, da vi nødig vil spolere overraskelsen, ved at sende gaven, før gaven reelt er givet - men husk, kontakt os endelig, hvis leveringen ønskes anderledes!

     

    Beskadiget indhold

    Vi forsøger på bedste vis at pakke ingredienser og flasker forsvarligt ind, men skulle du være uheldig, at din pakke er blevet beskadiget ved modtagelse, så erstatter vi pakken uden videre og sender en ny med det samme, da oplevelsen med os og cocktailene er vores absolut top prioritet.

    Blot kontakt os på hej@spiritium.dk og vi får en ny pakke afsted til dig.

     

    Returneringer

    Vi tilbyder 14 dages returret på alle køb, inkl. køb af cocktailpakker og snacks (datovarer). Er der dog særlig ønsker for returnering i forbindelse med gaver eller lignende, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ønsker kun gode oplevelser og kan altid finde en løsning.

    Ved ønske om returnering kan du kontakte os på hej@spiritium.dk og aftale at få en returlabel tilsendt, så pakken kan sendes retur til os.